Kwota Produktu

NABÓR WNIOSKÓW O POŻYCZKĘ NA WDRAŻANIE TIK ROZPOCZNIE SIĘ 5 LIPCA 2024 (PIĄTEK) O GODZ. 8.00
Cel kredytowania
Inwestycje w zakresie wdrażania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), takie jak:
- realizacja rozwiązań cyfrowych o mniej specjalistycznym charakterze (np. oprogramowanie biurowe, księgowe, systemy operacyjne),
- wdrożenie specjalistycznych rozwiązań cyfrowych, których następstwem będą: zmiana modeli biznesowych, zmiana w procesach produkcyjnych lub organizacyjnych firmy,
- zakup sprzętu komputerowego jako element uzupełniający.
Okres kredytowania
5 lat - w przypadku wdrożenia specjalistycznych rozwiązań cyfrowych
3 lata – w przypadku realizacji prostych rozwiązań cyfrowych
3 lata – w przypadku realizacji prostych rozwiązań cyfrowych
Warunki cenowe
Oprocentowanie 2% (w przypadku udzielenia pomocy de minimis)
prowizja za rozpatrzenie wniosku – 0,00 zł
prowizja za udzielenie pożyczki – 0,00 zł
prowizja za rozpatrzenie wniosku – 0,00 zł
prowizja za udzielenie pożyczki – 0,00 zł
Wnioskodawca
Mikro, mały lub średni przedsiębiorca, który:
- posiada siedzibę lub oddział na terenie województwa opolskiego;
- posiada zdolność do spłaty pożyczki w umownym terminie spłaty;
- nie posiada zaległości wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- nie posiada zaległości z tytułu podatków i opłat lokalnych;
- wobec którego nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe, naprawcze lub likwidacyjne.
Zabezpieczenie
- Dla pożyczek o wartości do 100.000,00 zł zabezpieczeniem jest weksel in blanco wystawiony przez przedsiębiorcę i poręczony przez poręczyciela posiadającego zdolność do obsługi długu.
- Dla pożyczek o wartości powyżej 100.000,00 zł zabezpieczeniem jest wystawiony przez przedsiębiorcę weksel in blanco oraz dodatkowe prawnie dopuszczalne zabezpieczenia.
INNE WARUNKI:
- Maksymalny termin na wypłatę całkowitej kwoty pożyczki wynosi 90 dni od dnia zawarcia Umowy pożyczki.
- Wypłata Pożyczki następuje w transzach w formie płatności na rachunki kontrahentów, na podstawie dyspozycji i faktur złożonych przez Pożyczkobiorcę. W uzasadnionym przypadku wypłata może mieć formę jednostkowej płatności na rachunek Pożyczkobiorcy.
- Wydatkowanie środków pożyczki musi zostać należycie udokumentowane w terminie do 90 dni od dnia wypłaty pełnej kwoty pożyczki.
- Dokumentami potwierdzającymi wydatkowanie środków zgodnie z celem, na jaki zostały przyznane jest faktura lub dokument równoważny wystawiony nie wcześniej niż w dniu złożenia wniosku o udzielenie Pożyczki, wraz z dowodem zapłaty.
- Pozostałe warunki są określone w Regulaminie oraz w Karcie produktu.
Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy przesyłać w formie skanu z podpisem z jednego adresu e-mail i w miarę możliwości całość w jednej wiadomości.
Przyspieszy to procedowanie wniosku.
KONTAKT: 783 850 900, 509 128 279, 509 128 389, 783 810 900,
Przypominamy aby do każdego wniosku dołączyć m. in.:
Zaświadczenia/oświadczenia o wysokości przyznanej pomocy de-minimis oraz Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de-minimis
Upoważnienie do BIGu – zarówno konsument jak i firma,
Biznes Plan,
Zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS i US,
Parafowany i podpisany Regulamin oraz Kartę Produktu
Arkusz rozliczeniowy składanych do rozliczenia Pożyczki Inwestycyjnej należy dostarczyć do Funduszu w wersji papierowej z podpisem oraz w formie elektronicznej – Excel
W ramach naboru decyduje kolejność wpłynięcia i zarejestrowania Wniosku w Funduszu.
Rejestrowane będą tylko kompletne Wnioski o Pożyczkę Inwestycyjną wraz z załącznikami.
Informacja nt. projektu Instrument Finansowy – Pożyczka na wdrażanie TIK
Dokumenty do pobrania
Regulamin udzielania PożyczekTIK
Wniosek o Pożyczkę oraz Biznes Plan
Wykaz dokumentów do Wniosku o Pożyczkę TIK
Projekt umowy Pożyczka TIK
Spis wymaganych zaświadczeń/oświadczeń do Pożyczki TIK
Karta produktu Pożyczka TIK
Oświadczenie majątkowe
Upoważnienie FIRMA
Upoważnienie KONSUMENT
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de-minimis
Zestawienie wydatków składanych do rozliczenia Pożyczki TIK
Oświadczenie czarna lista Pożyczka TIK
Oświadczenie MSP
Elementy sprawozdań finansowych, załącznik do wniosku
Syntetyczny Bilans dla pełnej księgowości, załącznik do wniosku
Syntetyczny RZiS dla pełnej księgowości, załącznik do wniosku
Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach
Oświadczenie o otrzymanej pomocy deminimis
Tabela opłat i prowizji
Informacja o projekcie TiK
Wniosek o Pożyczkę oraz Biznes Plan
Wykaz dokumentów do Wniosku o Pożyczkę TIK
Projekt umowy Pożyczka TIK
Spis wymaganych zaświadczeń/oświadczeń do Pożyczki TIK
Karta produktu Pożyczka TIK
Oświadczenie majątkowe
Upoważnienie FIRMA
Upoważnienie KONSUMENT
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de-minimis
Zestawienie wydatków składanych do rozliczenia Pożyczki TIK
Oświadczenie czarna lista Pożyczka TIK
Oświadczenie MSP
Elementy sprawozdań finansowych, załącznik do wniosku
Syntetyczny Bilans dla pełnej księgowości, załącznik do wniosku
Syntetyczny RZiS dla pełnej księgowości, załącznik do wniosku
Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach
Oświadczenie o otrzymanej pomocy deminimis
Tabela opłat i prowizji
Informacja o projekcie TiK
Kontakt
Rozwijaj swoją firmę w Opolskiem z naszym wsparciem.
Skontaktuj się z nami, wypełniając poniżej formularz kontaktowy lub zadzwoń pod podany nr telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami, wypełniając poniżej formularz kontaktowy lub zadzwoń pod podany nr telefonu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
77 421 94 42


Opolski Regionalny
Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
ks. Hugona Kołłątaja 11/11
45-064 Opole
Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
ks. Hugona Kołłątaja 11/11
45-064 Opole
Pożyczki: 77 421 94 42
Poręczenia: 77 441 56 20
Poręczenia: 77 441 56 20
biuro@orfr.opole.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
07:30 -15:30
poniedziałek - piątek
07:30 -15:30
https://www.facebook.com/orfr.opole
REGON: 366798490
NIP: 7543143204
KRS: 0000667942
NIP: 7543143204
KRS: 0000667942
Oferta
Ochrona danych
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych
- Jacek Kaflowski
- tel. 601150509
- iod@orfr.opole.pl
- Korespondencję listowną można kierować na adres Opolskiego Regionalnego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o. z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych Osobowych”.
Przydatne linki